Barometer

Har egentligen ingen anledning att blogga. Inget kul har hänt och har inga roliga bilder att visa.
Eller jo! Idag gick vi hem till Astrid J (för en gångs skull) och käkade rostis och julmust i koppar så det såg ut som kaffe. =) Och så käkade vi godis och kollade på Year One som vi hade hyrt. Men sen rusade jag iväg med bussen till sången, den är på en så jobbig tid! =)

Och en till rolig sak är att jag sitter vid mitt nya (eller det stod på övervåningen förut) skrivbord, med min nya fina lampa, datorn, det godiset jag sparade och franskaböcker! Det är lite lyxigt att sitta vid ett riktigt skrivbord, det är nog första gången jag gör det hos pappa! brukar sitta i sängen i fotkanten och få ont i nerde delen av ryggen. =)

Fast nu måste jag fortsätta med franskan och sen se på Glee!


Den är ju vit och syntes nästan inte förut så jag la på lite med skugga i Picasa. (och den heter Barometer, därav rubriken)

YO.

PS. What the häck! Har dom skaffat Sibareklam på Spotify nu! Skandal, de har syndat! Det räcker ju med Spotifyreklamer och irriterande musikreklamer, men SIBA!? Dom har ju inget att göra med Spotify! Fy skam Spotify och usch och tvi på Siba och deras j*vla pangpriser!

Kommentarer
Postat av: Natasha

riktigt fin blogg du har!

2010-01-14 @ 21:33:03
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: A L E X A N D R A

svar: tack så jätte mycket! :D

kram

2010-01-14 @ 21:54:32
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha. Jag hör en reklam hela tiden om cybergymnasiet "tyyyyra, vill du spela´........" jätte jobbig -.-

2010-01-15 @ 17:42:30
Postat av: Astrid

=) Du får en smiley av mig.

Ps. Din mamma hälsade på idag :D

2010-01-15 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0