Vasaloppshelg

HejHej!

Nu har jag förflyttat mig från pappa till mamma med tunga icakassar. Nu bär det nämligen upp till Falun till kära morföräldrar tills på tisdag för mamma ska åka Vasaloppet/öppet spår! Jag och gamlingarna ska nog stå och heja på henne vid målet i Mora. Ha, nu trycker mamma i sig så mycket kolhydrater som möjligt för att få skitmycket energi, hon käkar nästan lika mycket som jag!!!

Systemkameran hänger också med, det var så länge sen jag fota med den. Tror det inte blir någon bloggning när jag är borta.

Nu måste jag packa långkallingar och skidsockor
TJA!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ha det bra i Falukorv! :D

2010-02-27 @ 15:53:56
Postat av: Jacob

Hälsa mamma lycka till från mig! Ska tänka på er. Ha det så trevligt.

2010-02-27 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0