Sommarsolljus är en människas bensin

Just nu är bensinen slut i mig för nu är det bara mörkt, kallt och rått ute. Och så har jag 2 prov och 2 inlämningar den här veckan och nästa vecka har vi 3 prov. Skolan äter upp mig.
Nu vill jag inget hellre än att ha sommar och att få...


...Vara i London och gå runt i Hyde Park där solstolar är utställda.


...Tälta med klassen och slänga av sig 10kilos-ryggsäcken.


...Åka motorbåt med pappa och titta på seglartävling.


...Äta knögliga jordgubbar och smultron från trädgården.


...Fota de vackraste solnedgångarna i Polignanio a mare.


Köpa citronsoda av mopedbilar för några euro.


...Leka wannabe modell med Lovisa och gå på vatten.


...Och försöka se så cool och snygg ut som möjligt. Och jag kan gärna ha tillbaka alla mina arm/fotband, och mina ljusa slingor i håret.


...Vara typ så här brun och fräsh. Och varför för sjuttsingen köpte jag inte de där kläderna!? Jag är fortfarande olyckligt förälskad i fängelseshortsen...


...Springa ut och fota blommor och blad med kamera, gummistövlar och rosa paraply.


...Och knugga knäna i gräset så att man får utslag på hela benen.

Alla ni som inte tycker de här bilderna är sommriga och vill tillbaka, räck upp en hand. Nä, jag ser inga. Tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: Lisa ♡

Det var i Thailand för två år sedan... det var GRYMT härligt! ;P

2010-02-16 @ 20:12:15
URL: http://widerbergs.blogg.se/
Postat av: ASTRID

JAG LÄÄÄÄNGTAR!!!

2010-02-17 @ 19:50:01
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Astrid

Räcker upp en fot

HERREGUD!!!!!!!! JAG VILL HA SOMMAR!! :D

Du, jag gillar fabriken i bakgrunden på din wannabe modell bild ;)

Men FY TUSAN vilka underbara bilder!

2010-02-17 @ 20:20:25
Postat av: Ellen

jaaa! Jag kommer ihåg när vi tältade och när vi slängde av oss ryggorna och var framme. Jag tror aldrig att min rygg varit så lätt! Efteråt att konka på den stooora väskan känndes det som hela jag vägde bara 2 gram, hahaha.

2010-02-18 @ 18:04:14
Postat av: lovisa

haha, först ser man du typ jättefin & allt sen ba kollar man liiite till vänster så äre en enorm fabrik där AHHAHA, :P shit vad jaghar förändrats sen bilden när jag öppnar nåt godis typ & du med dom snygga shortsen! :D

2010-03-06 @ 16:25:46
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0