Trött och glad

Hallå Allihopa!
Jag hade det jättekul på resan till Kungsberget idag! Det var väldigt kul att åka skidor med Ellen. =) Tyvärr har jag inga bilder, glömde min digitalkamera hos mamma så...

Nu är jag väldigt trött. Men jag måste hålla ut. För jag måste plocka undan typ allt på mitt rum för imorron ska vi ha gäster på middag, duscha eftersom jag åkt skidor och det blir man inte ren och fina av, göra lite läxor om jag känner för det (aa, tjena) och titta på sporten på 4an för en av mina kompisar ska typ vara med! =)

Men imorron blir det riktigt soft. Sovmorgon till halv 10, typ bara bank en stund och sen ska skolan iväg och kolla på dansföreställning! Är lite nyfiken på vad det kan vara. =) Efter skolan ska Ellen och jag till dagiset vi nog ska praoa på med papper och sånt.

Nu måste jag fråga pappa massa saker och sen fortsätta städa etc.
Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Ring Shannon! Puss

2010-02-04 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0