Sprillans nya sängben

Pappa och jag har precis kommit hem från Ikea! Vi har köpt lite till grejer till mitt rum och till barnflickerummet. Herregud vad mycket bi köpte, det vvar som om jag skulle flytta!

Det här köpte vi iaf till mig:


MALM Min garderob är pytteliten  och sliten just nu så här kan jag få plats med jättemycket grejer!


STAVE  En jättefin smal spegel. Min förra var inte särskilt stor och ganska ful.


Det här tyget har jag som en soffvägg vid sängen. Mitt förra tyg var ganska fult och jag tycker det nya är finare i verkligheten.




Allt det här bärde pappa och jag ut och in ur vår stora bil. Skit, tänk, vi fick in sängen och allt i vår bil! Fast stolen fick vi lämna tillbaka för allars skulle jag inte fått plats. :P


Så här ser det ut nu vid min nya fina säng med ben på! (min förra säng hade aldrig ben) Så: ny säng, ganska nya sängkläder, nytt nattduksbord, ny lampa, nytt tyg! Jag kommer sova så gott inatt...

Fast först franskaläxa.

Sen .... God Natt.



Kommentarer
Postat av: Astrid

VAD FINT DET BLEV!!

Mycket snyggare än när vi satte upp ditt förra tyg med din virkning! :P

2010-02-08 @ 16:48:56
Postat av: Ellen

HAHA, alltid när man är på IKEA så köper man ljus och värmeljus. Haha, nån Ullared feeling över det hela. :P

2010-02-08 @ 19:07:43
Postat av: emma

åååhhh. har nästan alla de möblerna i mitt rum. riktigt snyggt, tycker jag. hihihii.



rolig blogg också.

puss :)

2010-02-10 @ 20:05:35
URL: http://emmabengtssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0