Sitta och pilla med skruvar på knä på kartong

Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att bygga ihop min byrå. Flera timmar i sträck, ingen adtor eller nånting. SÅngen blev inställd så jag kunde vara hemma hela dagen. Medans jag skruvade så att jag fick blåsor i handen lyssnade jag på NRJ där samma tjatiga låtar gick om och om igen. När man skulle slå med hammare tog jag i med bodylotionflaskan men det gick inge vidare. Pappa ska hjälpa mig med de sista sakerna.
Jag är lite stolt att jag gjorde det helt själv. Jag kanske har en hobby eller nåt att bygga ihop IKEAmöbler??

 

Min nya spegel, fint inplastad och allt. Och mina störtcoola mintbrallor.

En suddig men närmre bild på mitt coola tyg vid sängen. Ha, vilken färg finns inte med?

 


Några knubbiga små korta skruvmejslar jag hittade i källaren. Perfekta för en liten tjej som mej!

Nu ska jag göra spanska och franska. Skiter faktiskt i religionen, orkar inte med den nu.
CIAO!

PS. Det gick jättebra när jag skulle skriva engelskabokrecensionen! Eller jag kom försent, men men. =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ohh vettu vad ? vi har likadana skrivbord ju!! :D haha FETT coolt :D

2010-02-11 @ 20:03:39
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Namn: Tove

Ålder: 14

Hobby: Att bygga ihop IKEA-möbler

xD

2010-02-11 @ 20:16:49
Postat av: emma

har väldigt mycket av de möblerna själv!

haha, de var inte lätta att sätta ihop ska jag säga :)

2010-02-11 @ 22:05:41
URL: http://emmabengtssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0