Shopping i slags och fredagsmys med kvalitetstid

Ciao!
Idag har det varit roligt! I skolan plattade Jessica Normells lockiga hår så att han såg jättecool/rolig ut och jag fick veta att jag fick MVG på fysikprovet!!!!!!!! jag är bara såå bra!
Och efter skolan åkte vi in till stan och jag köpte inte något jag hade tänkt mig, utan ett vitt behövligt baslinne (H&M) och två redan lästa böcker på Stockholms Stadsmission för 20 och 10 spänn styck!!! blir super som sommarböcker!
Sen skulle jag handla lite mat tills ikväll och det jag skulle ha fanns inte och pappa svarade inte på mobilen och det var svårt och supertungt att bära hem, och allt ledde till att jag låg och halvsov en timme på sängen. Men sen kvickna jag till, lagade mat tillsammans med pappa och myste med småflickorna.
Nu tittar vi (nördar som vi är) och käkar chips med dipp och dricker cider (äppeldryck med "ciderkaraktär")
hejdå och ha en bra fredag alla söta läsare!!
(ha, töntigt)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Grattis till dit MVG!

2010-02-26 @ 23:06:00
Postat av: ASTRID

Grattis!!!

2010-02-27 @ 12:43:25
URL: http://lacroissant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0