Hjärtchoklad

Igår var det Alla Hjärtans Dag. Inte för att jag tror någon missade det precis men. =)
Men igår kom plötsligt Kris (mammas kille) förbi med två chokladaskar, en till mig och en till mamma. Ha, vi blev skitglada, vi har typ aldrig fått choklad på alla hjärtans dag, så romantiskt! <3
Vi gjorde god mat och snackade engelska hela kvällen, för Kris trodde på mig att jag kunde prata engelska. =) Jag tror jag övertygade honom.




Momsigt som attans! (Ha, och de ser jättegoda ut på reklamen också. ;)

Och idag är det måndag, en helt vanlig måndag. Så att ni inte trodde det är söndag när jag skriver det här. Det kan ju vara förvirrande för de som inte försår så bra. Typ.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag är ett fan av Kris, han verkar så snäll. Och jag vet att jag har sagt det förut men det stämmer! :D

2010-02-15 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0