Desperat trött

Har suttit och pluggat hela eftermiddagen. Känns det som i alla fall.
Astrid och jag slapp hemkunskapen så vi gick och fixade en ögonkolltid till henne och sen åkte jag hem. Kokade upp de sista gnoccisarna med pesto, så gott! Sen när jag skulle börja dyka med i randiga papper höll jag på att somna sittande så jag tog desperat en kopp kaffe och sen var det bara att köra! Typ. Men jag har varit lite duktig, skrivit en liten del på min engelska recension. Fast sen är det ju mycket som stör när datorn råkar vara på...

Hoppas mamma kommer hem snart, behöver läxhjälp! Ha, förra gången jag gjorde en sån här jobbig recension bröt jag ihop och bara satt och grät (och typ halvsov) så jag behöver seriöst mentalt plugghjälp! och förberedelserna ska vara klart tills på torsdag.

Och inatt sov jag 6½ timmar. Inte bra.

Ojdå. Nu är jag hungrig igen. Ja, så är det när man ska lägga hull på höfterna. Man är väl ändå tonåring och kvinna. Stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du är knappast ensam om att bryta ihop när det är massor av läxor. Jag har inte gjort det än men snart så....

Hoppas du sover med inatt!

2010-02-09 @ 18:21:31
Postat av: tove söderström

fint namn du har ;) hehe

2010-02-10 @ 17:57:45
URL: http://tovuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0