Dan före dan före dan före dan före...

Tjeenare tjeenare.
Idag har jag varit i skolan i en och en halv timme, den mest onödiga skoldagen jag har varit med om. Men jag har blivit kallad tjallare av en som jag helst aldrig ser igen. Fast hon sa att tjalare lyckas bra i livet, så det är ju bara att tacka och buga och hålla med om! =) Fast det där med att tjallare inte har några kompisar...hm... stackars blinda flicka...

Men jag är glad i alla fall för ikväll tar jag tåget upp till Uppsala och träffar Ulla och Sofia! Vi ska julpyssla och baka och sånt mysigt!

Rätt så många julklappar är fixade så det känns skönt. Ett julkort till min fransos har jag också skickat iväg. =)

Nu ska jag öppna chipspåsen jag har gömt i mitt rum så att inte mamma hittar den och äta...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Whaat?! Vet vem du pratar om, du måste berätta senare!

2010-12-17 @ 14:15:04
Postat av: Astrid

HAhaha! Du gömmer mat från din mor! Jag måste gömma från Rickardo!

2010-12-17 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0