Babbel

Snart börjar Desperate Housewives igen! Det ska bli kul att titta på, sammtidigt som jag ska äta hallongrottor! Ja, och en kopp varm choklad också....

Annars har jag varit på luciarep idag och ätit två apelsiner på raken. Vad mer? Åkt buss 3 gånger, skrivit en utvärdering om min träning och lovat mig själv massa saker och haft roliga frisyrer i håret.

Tack för mig!


En kul och lite läskig bild på mig för flera år sen. Så att ni har nåt kul att titta på och ge er ett litet skratt! True beauty...

Kommentarer
Postat av: Astrid

AAAHHAHAHAHAHA!! SJUK BILD!!!

2010-12-07 @ 21:22:24
Postat av: ASTRID

HAHAHAHHAHAHAHA!!!! Vilken grym bild!!!!!!

2010-12-08 @ 17:43:18
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahahahahhahahahahahahahahhahah, söt som socker :D

2010-12-08 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0