Vi ber en tyst minut

Idag vaknade jag halv 12 och har inte gått utanför vår tomt.
Men ändå har dagen varit fylld med många olika känslor som jag har slitits emellan.

Lycka, för det fina vädret och fina mamma.
Stress, för att jag måste göra massa grejer som tar lång tid.
Hunger, för att vi bara åt frukost och idag är det en sån dag att man är hungrig hur mycket man än äter.
Glädje, för att mammas kompis Magaly är här och vi har fullt bullbak här i köket.
Förväntan, för imorgon då jag ska springa med Astrid och Shannon igen och bada i Astrids pool och gå på Ellas födelsedagskalas.

Men den största känslan idag har varit sorg.
En kille i min skola har dött. Jag kände inte honom så bra men grät ändå. Jag kan inte fatta det. Han hade hela livet framför sig men så släcks det på en sekund.
Jag har tänt ett ljus för honom.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem? :(

2010-08-15 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0