Skänninge marken

Meen Heeej!
Sen senast vi sågs har jag både varit i Linköping, Norrköping, Stockholm och Falun. Tänka sig!

Jag var me Lollo på Skänninge marknad och fyndade 3 filmer, ett par solbrillor och en ring. Allt totalt gick på 150 stålar, hur bra??!


Mycket folk. Nån som ser Lollo?


Gud vad jag ville åka den!! Fast lollo ville inte!! Nästa år, då du...


Solbrillor i vitt, rött, gult, blått, grönt, svart, lila, oranget, rosa...


3 filmer för 99:-! Filmmaraton på kvällen...


Cool ring för 10 spänn. Ser ni mitt coola nagellack!! Sååååå coolt!

Röda brillor, 50:-. vilket kap!
(och ja, jag har lång tunga. Men jag kan ändå inte nå näsan, vilken flopp altså...)


Kommentarer
Postat av: Ellen

JAG KAN NÅ NÄSAN! hoho ;P

2010-08-09 @ 18:38:22
Postat av: Astrid

Jag kan inte nå näsan :(

Lovisa är vid gubben med en svart tröja med en stjärna på ÖRA(högra öra) ;)

2010-08-09 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0