Sista dagen av läx och stressfrihet. Amen.

Yes. Skola. Herregud. Jag är helt oförberedd. Hur gör man?? Hjälp!

Itsället för att packa ner bikinis, solbrillor och sandiga böcker ska man kasta i skåpnycklar, almanacka och tunga läxböcker i väskan.
Fast jag vägrar börja använda min skolväska. Jag ska fortfarande ha min fina blommiga tygpåse jag har haft hela sommarlovet. Jag önskar man kunde gå runt i flipflop och skitigt hår också, men nä.

Så för att njuta av sista dagen på sommarlovet sov jag till 12, deppat framför TVn och ska ut och springa. Spännande värre.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Yes, tagga Tove! Ses imorgon i skolan!! Fast vi ska ju inte vara där så länge så du kan gå hem och sova sen. Själv ska jag till optikern..

2010-08-17 @ 14:45:36
Postat av: Kajsa

jag började idagg,, trodde jag skulle dö!! fast vi hade sovmorgon till halv ett och var bara kvar tills två typ :D hähä,

2010-08-17 @ 16:30:12
URL: http://kkaaajsas.blogg.se/
Postat av: cornelia

heej Tove! :) Anna har typ sagt att vi ska bestämma när vi ska ha sång när vi fått våra scheman för hon kommer typ inte ha torsdagar längre... :P men jag har ingen aning om när vi börjar, haha :P <3

2010-08-17 @ 18:28:00
URL: http://corneliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0