Peace-ag

Hejsan gott folk!
Min uppdatering är ju inte den bästa. Men inläggen kommer aldrig upp på bloggen, skrev ett igår men det har inte kommit upp ännu! Så det så.

Idag hade vi iaf bild, franska, svenska och kemi. Känns trevligt att vara tillbaka...
Sen här hemma har jag läst lite i "A walk to remember", somnat, surfat, gjort välligt, druckit välling, tittat på TV... japp.
Ikväll kommer bara vår fina au pair vara hemma och då kommer alla barn få ostbågar!!! TAGGA TILL!

Längtar till nästa fredag, får då blir det konsert på Grönan med VERONICA MAGGIO!!!
Vilka hänkar??


Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG JAG JAG!! JAG HÄNGER PÅ!!

Ps. Välling är gott!

2010-08-20 @ 20:02:59
Postat av: Anonym

Jag hänger kanske med! Och välling drack jag från bebis till 1an. Saknar det inte!

2010-08-20 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0