Pasta och grönan

nU sitter jag här och äter pasta och en avriant av Lovisas och min usperduperpasta sås. Å, så god den är och ack så enkel. Den innehåller liksom grejer som man alltid har hemma.

Mjölk och matlagningsgrädde
En halv buljongtärning
Några pruttar tomatpuré
En tomat
Peppar

A, och så är det bara att hälla i så mycket du vill ha.
Klart!

MEN! Det var inte höjdpunkten av detta inlägg!
Snart ska jag träffa AstridPastrid och så svichas vi in till Grönan och Ser Veronica Maggio!!! Och åker Insane såklart! TAGGA!

Kommentarer
Postat av: Astrid

JAAAAAAAAAAAAAA!

TAGGA TAGGA TAGGA! (även fast jag inte pratar det språket!)

WOOOOOOOHOOOOOOOOOO VAD ROLIGT DET KOMMER ATT BLI!!

2010-08-27 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0