Trädfylld mobil

Äsch! Det gick inte så bra att hålla sig borta från bloggen!! Jag känner bara att jag måste visa alla coola bilder jag har tagit! Det är onsdagkväll, jag har kämpat klart med den otroligt jobbiga fysiken, pliggat engelska och kan bara inte plugga på franskan som jag ska kunna utantill imorron!!! Jag orkar verkligen inte satsa på den...

Så därför lägger jag inte två coola bilder jag tog innan jag skulle till Linköping faktiskt!

Min mobil med grenar i.



 


oredigerade

Föresten, gud vad jag älskar detta gudomliga vår/sommarväder. Hela jag är lycklig. Jag trodde inte allt kunde bli så här ljust, hade glömt bort allt efter vintermörkret.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0