Torsdagslista

Hejsan svejsan i vårskogen!

Jaa, vad ska man säga?? Torsdag iaf. Gör en lista helt enkelt på det som kommer upp i huvudet:

-Ser lite ljusare ut på franskafronten
-Astrid och jag har börjat att göra grabbkramar, vi är bara såå coola
-Min sång var på ett annat ställe än var det brukar vara
-Jag kom på att det är mycket weilingar (stavar fel) i min låt och att jag inte kan weila
-Ska kolla på Vampire Diaries snart! Har börjat typ älska det! (och shut up Astrid)
-Idag hade både jag och Astrid väst på sig, fast hon hade bara en fejkväst
-Det är fortfarande ljust ute
-Längtar efter min kamera
-I skolan hade 9:orna spexfoto och det kryllade av Avatarer, geishor, hulkar och kor i matsalen, mycket underhållande
-Jag käkade falukorv både till lunch och middag
-Jag ska duscha

Latero dudes.


Kommentarer
Postat av: Astrid

ÅH VAD VI ÄR COOLA!!

2010-04-15 @ 20:00:45
Postat av: Jossan

VIISSSST ÄR VAMPIRE DIARES BRAA???!!!!!!

2010-04-17 @ 14:11:39
URL: http://jossamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0