Nyrakad och nymålad

Jasså! Nu vill blogg.se tydligen vara snälla. Men så bra då, då säger vi så.

Okej, jag gör en lista med höjdpunkter ur helgen som snart gått slut:

- Jag har rakat benen (herregud, min kvinnlighet är på topp!)

- Jag har sått frön i minikrukor

- Jag har fotat grymma vårblommebilder som ni snart ska få se

- Jag har myst

- Jag har gått i kyrkan för sista gången innan konfirmationen

- jag har gått långa promenader

- Jag har klippt tånaglarna och målat Toulous på fingrarna

-  Jag har pluggat

- Jag har nördat vid natorn mer än jag borde

- Jag har fått reda på att jag bara fick G+ på Fysiken, inte kul

- Jag har åkt från mamma till pappa kors och tvärs

I nästa inlägg ska ni få veta vad jag satt fastklistrad vid inpå småtimmarna igårkväll!

Tjadå!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Om det är till någon tröst så fick jag också g+.... :P

2010-04-25 @ 16:12:49
Postat av: Astrid

JAG HAR OCKSÅ RAKAT BENEN!! DE SER UT SOM ETT PAR BEBIS BEN OCH DE E LENA SOM EN BEBISRUMPA!!

Fast pappa tycker inte att det är acceptabelt att duscha i över en halvtimme. Men han har ju aldrig i sitt liv försökt raka sina ben utan att skära upp massa små sår...

2010-04-25 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0