Fika, Talangjakt, Sång

Okej. Nu bloggar jag. Igår hände ingenting så då bloggade jag inte. 

Men herregud vilken fullpackad dag! SKoldag med engelskaprat, stort fysikprov som gick super, misslyckad franskalektion (=bra!). Mötte mamma, hennes kompis Lena och hennes minibebis och mamma och jag köpte en varsin T-shirt från HM och sen fikade vi bulle och varm choklad med vipsgrädde och chokoladsås. Sen bar det iväg med mig igen upp tillbaka till skolan för att kolla på talangjakten! Å, jag ångrar att jag inte var med!! Hann se typ halva mängden bidrag för jag sprang försenad till min sång, sjöng vackert och hade kul, och sprang lika anfådd tillbaka till skolan och hann med röstningen. grattis alla ni som var bra och vann! Sen hämtade jag pluggböcker och gick hem i BARA T-SHIRT!! Nu är det sommar! Halelujia!
Nu blir det nog en vanlig torsdagskväll.

TJA DUDES!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej......

Jag heter Sebastian Bohopma och jag tycker att du är super duper snygg!!!

Min lilla sockertopp....

Du är allt jag har.

2011-02-18 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0