Vinter och sommar

Hej, gud vad jag är trött...

Imorse när jag vaknade hade mamma haft ett fönster öppet under natten så då var det skitakallt! Jag satte på mig en jättevarm och mysig stor tröja och det var också skitkallt när jag gick till bussen. Men frammåt dan blev det ju 18+ och skitvarmt och när vi satt ute i solen svettades jag som en gris och ångrade att jag hade tagit den tröjan. Ha, alla andra hade typ T-shirt! 

Jag kom hem typ kl 2 för våran krupp på slöjden fick sluta tidigt idag, yippie! Och när jag kom hem var det som sommar och jag ångrade att jag inte hade tagit med mig kameran från pappa, är på riktigt fotohumör nu! Och så är jag hungrig...

Haha, klag klag... Men jag får tänka ljust för när mamma kommer hem blir det Desperate Housewives!
Hej på er!


Season 1 eftersom det är den vi tittar på nu!


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, du skrev krupp istället för grupp jag är lite trött nu och då får man dålig humor men det var roligt, hahahahaha xD

2009-09-15 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0