Någon som vill ha tre småsyskon?

(ha, nej skoja bara, de är verkligen inte till salu! De är ju mina älsklingar! <3)
Tholahej
Nu sitter jag vid pappas dator för internetet funkade inte på min dator nere i mitt rum. Ska kanske bära upp den och testa, om jag orkar, haha!
Men jag har faktiskt tagit bilder på de nya kläderna men de är ju på min dator, så dom kommer väl nån gång. =)
Marie och småskitarna är tydligen på IKEA och självklart ska de käka middag där... Samma visa vaarje gång... bäst att vänja sig, jag tror jag tar pytt-i-panna...
Just det. Igårkväll blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig:
Jag fick jag hämta Sander, laga mat med vår "barnflicka" Jenny (snackar bara engelska). Sen gick hon hem och jag var själv med alla barn. Och jag hatar när man har en potttränande unge i huset. Såklart kissar Siri på sig... Hon ba "Tove, jag kissar!" jag sprang och hämtade pottan men såklart är det ju försent... Fick duscha av henne, sätta på blöja och nya kläder, tvätta fotöljen som hade fått sig en liten sköljning och hoppas på det bästa... Och sen göra välling... Sen kom pappa och Marie hem och jag flydde ner i mitt rum...
Härligt att vara storasyster...
Och just det, när Sander och jag gick ner till mitt rum för han skulle få sin present hörde jag efter ett tag två tjutande seriner! Jag sprang upp som en galning och trodde att nån av tjejerna hade ramlat från nånstans och var på väg att dö, men när jag kom upp till övervåningen står Hedda och Siri och störtgråter mitt i trappan! Ha de visste inte var jag hade tagit vägen och var jätterädda! Ha, bygggubbarna som bygger vid trappan tyckte det var skitkul...
Ha, sen pappa ba "Du, visst är det inte kul att känna att man har ett ansvar?" Jag ba "ööööhhh, joorååå" med stoor ironi!
Ha, ja, så kan det va...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Fy bubblans Tove! Du måste ha världens största tålamod! Jag skulle bryta ihop och stänga in mig på toa efter en kvart. Men jag har ju aldrig varit bra med småbarn... :S

Du e en töffing tove! :D

2009-09-03 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0