Slö...

Tja
Nu ska jag bara skriva ett kort inlägg. För jag har egentligen massa läxor att göra och jag har redan slappat hela eftermiddan (ja, eller jag slutade skolan halv fem då) med att kolla runt på nätet och bloggar och skit så nu måste jag verkligen bli bättre på att bli effektivare! Fast jag bytte precis ut en trasig glödlampa! (stolt) Men gud vad jag måste städa på mitt rum, har sjkutit upp det nu hela tiden!! (för de som inte fattar är jag hos pappa)
Fast sen vill jag förstås kolla på idol ikväll...

Nä, hej med er! -.-

PS. tre grejer om bloggen/blogg.se. Statistiken har ändrats (eller ja, för ganska länge sen), finare nu tycker jag, det är jätteirriterande för jag kan inte se uppdateringarna, bara det som hänt idag liksom, och, jag har bytt namn på kategorin "Lite kuligheter =)" till bättre "Roligt=)". Det var det. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0