Plommon

Halloj!
Ville bara säga hej. (och är tvungen att uppdatera eftersom jag inte vill ha några spam av en viss Lovisa!)

Jag är hemma efter pianot och har det kul med mamma. Ha, hon får stå ut med allt mitt musikpratande. (ni förstår vad jag menar, ni fattar ju ingenting!)
Efter att vi hade den sketajobbiga joggingen på idrotten idag så har jag fortfarande lite ont i muskeln mellan axeln och nacken. Ska nog sträcka ut den på dansen ikväll (inatt, haha).

Mamma har plockat några av de tusen plommon som växer på vårt träd. Smakade på ett men fick såklart stor allergisk reaktion, men attans vad gott! Och i kylen stor det en skål med nyplockade hallon. Det är härligt att ha en egen liten fruktträdård!

Japp, mamma säger åt mig att duka (klart jag dukar hemma hos mamma! =) så...
Tja!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Min pappa går runt och tjatar om att vi måste äta plommon. Jag tänker inte äta nått innan han slutar tjata. Det låter typ så här:

"Ni måste äta plommon barn! Jag har ätit 20 plommon nu Astrid. Gå ut och ät lite plommon." BLA BLA BLA: :D

2009-09-14 @ 19:36:23
Postat av: Lovisa

hmm en viss lovisa. vem kan du mena P? hmmm.. nae känner mig inte alls träffad!

2009-09-14 @ 20:07:08
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0