"Nu är det fredagsmyyys, om det så är det sista jag göör!"

God Kväll.

Snart ska jag titta på Idol, måste ju följa det! Det är kul att en ny sesong har börjat =)
Idag har pappa kommit hem från Spanien från en afärsresa i två dar. Lyckans ost...
Vi har precis käkat en god middag och ska snart proppa i mig ostbågar! Höhö...



I helgen ska pappa och jag köpa ett par joggingskor till mig! För vi tänkte jogga tillsammans några kvällar, bra för mig till konditionstestet som kommer snart i skolan!
Och så tänkte vi kanske åka till Ikea och köpa lite grejer till huset och mitt rum! Ska bli kul när det äntligen händer nått med mitt hemska rum!

Nä herregud, nu känner jag att jag måste gå på toaletten!
God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0