Lördag och Söndag

Hallojsan!
Okej, tar det lite snabbt nu.
I lördags var Jag, Sofia, Sofias pappa och Ulla inne i stan och träffade en italiensk tjej som hade flyttat till Sverige och skulle jobba här. Eftersom hon pratar italienska ska hon kanske undervisa mamma och mig i det lite! Hon var verkligen jättetrevlig. =)
Vi lunchade i Gamla Stan och på Hötorget köpte jag en stor fin blombukett till mamma. Hon blev jätteglad =) <3

Sen åkte de andra hem till Uppsala och jag fick skjuts hem till Jossan för vi alla tjejer skulle ha tacokväll! Det var jättekul, satt typ och pratade flera timmar i streck. Och Jossan bjöd på sin eftertracktade kaka som var degestivebotten, hemmagjord vitchoklad-glass och hallon på toppen, supergod!
Kom hem typ 12 haha =)

Idag gick jag upp typ halv 12 och segade runt.
Just det! Jag har glömt att berätta att vi håller på att göra om stenläggningen på framsidan av huset! Det kommer bli jättefint. =) Så sen när Kris kom hem hjälpte jag honom att bära bort några av dom gamla fula stenplattorna. Sen var det ju så fint väder idag så jag tog en liten fotorunda runt huset och fotade blommor och sånt. Sen har vi spelar spel och bara tagit det lugnt.

Men nu ropar mamma att det är Poirot på TVså,
Hejdå! =)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: nej guuud.. läskigt :D

2009-09-21 @ 01:11:38
URL: http://haidis.se/
Postat av: Lovisa

Svar: aww, tack :D vettu, missextra länkade mej så har nytt besökarrekord hihi :D <33 SAKNAR DEJJJ!

2009-09-21 @ 19:07:39
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0