Glad

Hej.
Gör ett inlägg mest för att jag måste bara säga att på alkohol-läxförhöret fick jag MVG! Skitglad och helt överraskad! Okej, det kanske inte är så stort, men för mig är det det för det ju mitt allra första MVG! WIHOO! =)

Igår är det franskaprov så jag måste plugga gärnet ikväll. Fast nu orkar jag inte. =)
Och om en stund ska jag iväg till terminens första sång! Ska bli så kul att sjunga med min lärare/sångpedagog Anna och Cornelia!

Sen måste jag duscha och titta på idol, och seen på den lediga tiden kanske jag kan plugga! Ha, det är som sötaste Elin sa "1:a prioretet kommer dansen, sen kommer One Tree Hill (hon är galen i det) och sen kommer skolan!" Haha =)

Nu har jag typ fått nån underlig kramp i ena handen så måste väl sluta skriva då
Hej med er! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0