Tjejkväll med film och gitarrspel

Yo!
Om en stund ska jag iväg till Astird J! Ellen, Jossan och Astrid Å kommer också såklart! Vi ska ha filmkväll och sova över, ha supermysigt! Innan ska jag hinna att packa och kanske räkna lite matte. =)
Ha, nu när jag tänker i efterhand hur jag ska komma hem till henne uppstod ett problem. Jag kan se mig själv kliva på bussen, bärande på en stor påse med täcke och kudde och dessutom bära på min gitarr jag ska ha med mig! Gud, jag kommer inte se klok ut! Uschdå... Men vad gör man inte för att kompisarna ska börja grina när man spelar och sjunger Fix you... Jo, nu tror jag att jag kan andra versen också!
Haha, ska se om jag kan ta en sovsäck istället, det blir ju inte lika tungt och jobbigt, hoho!
Yo!

Kommentarer
Postat av: cornelia

aaw vilken fin blogg!:D hoppas alla i danderyds gymn. besöker våra bloggar nurå;)

2009-10-13 @ 21:57:38
URL: http://corneliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0