Porträtt och Macro

Dag 2 på kursen. Nu var det mycket enklare att förstå! =) Fi fick fota små figurer som stod i rad. Och så visade alla sina bilder vi hade som hemuppgifter och "lärarna" tyckte min afar jättefina! De andra hade också bra bilder. =) Och nu har vi fått 4 till hemuppgifter! Skit, jag tror inte jag kommer kunna göra alla för imorron ska jag nog få vaccinet! Jag har hört att man får jättestora biverkningar... hjälp! :O Men jag vill ändå ha det, eftersom jag har sk "kronisk lungsjukdom" (astma) och då blir det värre om jag får svininfluensan. Så ni vet.

Men jag har gjort två av hemuppgifterna, portret på Sander och margo på några blad med droppar och ett löv med droppar (vet inte vilken jag ska välja). Dom blev bra. =)

 

 





Vilken bild tycker ni bäst om? Skulle vara kul att veta. =)

Men jag har ingen aning om när jag ska göra Panoreringsbilden ochsen så ska man ta en sk "Fri bild". Vad ska det betyda? Kan jag ta en bild som jag har tagit förrut eller?

Ja, det får bli att gå upp tidigt imorron.

Puss och kraam! <3


Kommentarer
Postat av: astrid-astrid

Jaa... jag gillar ju den första naturbilden fast jag är ju inte direkt ett "foto-pro" så jag vet inte om det är den bästa :D men alla är verkligen mycket fina :)

puss

2009-10-27 @ 19:53:27
URL: http://www.twitter.com/astridalander
Postat av: Astrid

Jag gillar den första löv-bilden mest :)

2009-10-27 @ 20:07:03
Postat av: Anonym

thihi okeej :D



vad gör du ? :)

2009-10-27 @ 21:01:56
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Bilden under alexander var finast (a' <3 gud vad duktig du är tove!!

2009-10-28 @ 08:04:47
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0