GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

WIIHOOO!
Tovetott 14 år!
Fast det känns som jag har varit det ett tag. 14 år känns ganska litet. haha =)
Imorse kom pappa och co. ner till mig typ kl halv åtta, och jag vakna tom innan det, såklart. =) Pappa har verkligen gått igång med det där om fotningen, haha. Jag fick en bok om fotografering, 55 proffsknep om fotografering hette den nog. Och så fick jag ett presentkort på Gallerix så att jag kan köpa en fin tavla till mitt rum, eller så kan jag ta ett foto på sån där duk och hänga upp =) Och så fick jag ett kort format som ett löv där det stod Shopping med Pappa, yes! Ha, och Siri (lillasyrran 2 år) höll i ett litet paket och ville inte ge det till mig, det var tydligen hennes! Ha hennes min var bara så kul! Jag ska tydligen få paketet ikväll. =) Men jag har tjuvkikat lite och tror att det är ett läppglans och en mascara eller nåt. =)
Klockan ett börjar fotokursen. Är förväntansfull, vet verkligen ingenting om hur det kommer vara! Det kanske är jättetråkigt? Nä, men det tror jag inte. =)
Jag är ensam hemma för de andra är på jobbet och skola och dagis, haha, trevligt sällskap man har på sin födelsedag då! =( Men jag ska ta massa glass! Det är ändå min stora dag idag!
Ha så bra!

Kommentarer
Postat av: Towe

SV; Okej ;) Grattis!

2009-10-26 @ 10:41:59
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Postat av: Astrid

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLUTTEN ÄR STOOOOOOR!!! :D Fast du är ju ingen plutt....har aldrig varit en...hehehe...GRATTIS!!!!

2009-10-26 @ 10:47:04
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

GRATTIS:D

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:43:48
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: nnea

grattis!:D

2009-10-27 @ 11:02:22
URL: http://corneliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0