Sofias dag

CIAO!
idag är det Tisdag (som ni kanske vet) och jag har kommit hem från skolan. Och jag har percis ätit ett helt päron! Det är historiskt! Men för att vara lite mer på den säkra sidan sköljde jag ner det med o'boy. Ikväll är det Desperate Housewives också (som ni kanske också vet)! Och mamma har sagt att vi ska köpa en ny mobil till mig den här veckan!!! Det är ju den där Greenhart jag vill ha. <3

OCH GRATTIS BÄSTA SOFIA PÅ FÖDELSEDAGEN!
(om du nu läser mig blogg) Men vi ses ju i helgen, ska bli spuperkul, det är det alltid med dig! <3





Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det börjar bli riktigt trångt i det där fönstret nu....heheh

2009-11-10 @ 17:10:46
Postat av: Ellen

Aaah, en liten farmor får inte plats :( hahah :P

2009-11-10 @ 18:11:32
Postat av: Sofia

tack tove!! Ska bli as mysigt <3<3

haha första bilden är katastrof!! :P

2009-11-10 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0