Shopping och New Moon!

Hej Hej!
New Moon var bäst! Mycket bättre än Twilight, ha nu när Jacob är med! och som Astrid säger: Fel kille fick tjejen! Haha, nä men filmen var rysligt bra.

Innan så shoppade vi ju och jag kom hem med tre påsar! 1. Jag köpte mina älskade svarta sammetsleggings från Bik Bok! Ska prova dom snart igen =) 2. Ett par.. Nej! Det kan jag ju inte säga! Det var visst mammas födelsedagspresent! =) 3. Men så köpte jag ett jättefint oranget flätat armband på Kaphal (stavas?)

Är supernjöd med dan! Är så glad! =)

Och nu kollar jag på Robinsson! Ha, trodde det inte började så snart! Och GinaTricot har bytt/fått en till modell, grattis! =)

Nej, nu ska jag kolla vidare
Bye!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Så mycket bättre nu med Jake.... Jag <3 Jacob Black 4-ever

2009-11-21 @ 20:45:23
Postat av: Lovisa

Kapahl ;)) <33 Fast den nya modellen ska bara vara för underkläder trorja :O för att den andra typ inte ville göra reklam för underkläder typ :P <3 läste det på nån blogg HAHA <3 :D sammetsleggings är jätteinne här hihi, :D <3

2009-11-22 @ 08:44:56
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0