Shoebox Speech

Ja! Jag har kommit på den 5:e saken!
Min nyckelknippa. För där har jag ju alla nycklar till cykeln och båda husen och det berättar ju att jag har skilda föräldrar. Och på den är också två nykelringar jag fått av kompisar, en grej där det står om mitt namn Tove och vad det betyder osv, och så hänger det en liten pärlödla jag har gjort som liten. Det är ju perfekt!

De andra grejerna är:

Mitt halsband som jag har på mig varje dag, som jag fick på mitt dop och det pinglar.

Ett par pianonoter för att beskriva hela min musikalitet; sången, pianot, guitarren osv.

Ett chockrosa linne som kommer från Italien. Det berättar om att jag är en färgglad person och relationen med Italien.

Mina skidglasögon
som beskriver mitt intresse för skidåkning och att jag gillar friluftsliv.

Ha, och allt det här ska man ha med sig i en skolåda, så läxan kallas "Shoebox speech". Ha, hela jag i en liten låda! =) Och jag tar skolådan som var till mina springskor.

Nu ska jag göra stödord till mitt lila tal! =)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Bra saker! :-)

2009-11-08 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0