Pepparkakstaksgodis =)

Halloj!

Ikväll ska mamma och jag ha lite julmys. Mamma har köpt hem skitmycket godis till fårat blivande pepparkakshus, jag tror inte hon någonsin har köpt så mycket godis!! XD
Vi ska alltså göra pepparkakshus och cheesecake till imorron för då fyller mamma år! =)
Jag ska tydligen tvätta mina skitiga skor också och göra den glädje- och tid-dödande bokrecensionen... Och tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna titta på Ullared, haha! Men den sena dansen är slut, skönt. =)

Så ja, för att hinna med allt så börjar jag skrubba på mina skor! =)
Tja!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Noooo!!! INGET ULLARED?!?!? HUR KLARAR DU DIG?!?

2009-11-30 @ 18:34:03
Postat av: Ellen

4 st; =)-smiliesar, tore, tore, tore, haha. =)haha.

2009-12-01 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0