Längtar till imorron

Halloj!
Fört vill jag bara säga till Astrid (ha, snacka om kommunikation över nätet!) att vissa (läs typ alla) av dina kommentarer är dubbla, så klicka bara på "Skicka" en gång är du snäll. =)

Ha, sen är det då fredag, kort skoldag men den kändes jättelång! Hade mensvärk, var trött och hungrig typ hela tiden. Inte kul. Och spanskaprovet gick väl okej. =) Men sen så bar det av hemm till Atrid-Astrid och käkade kladdkaka (som hon förövrigt bakar typ 3 gånger i veckan!) och kollade på MTV. Aktiva kallar jag det ;) Sen snodde Ellen och jag Astrids dator och räddade våra skördar på FarmVille. Sen hade vi lite kul med eyelinern så jag fick åka buss hem med tjock kletig eyeliner på ett öga, haha :P

Nu äter jag ostbågar och snart börjar Idol.
Guuud vad jag längtar tills imorron!! Vi ska nämnigen gå på något riktigt stort och så ska jag köpa något jag riktigt har längtat efter...
Mer får ni veta imorron!!
Yo så länge!! och så får ni ett <3

Okej då, här får ni en liiiten sneek peek!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Oj, förlåt. Jag har lite fel på min klick-knapp på datorn, den e så sliten att jag knappt märker när jag trycker på den. Och nu skyller jag inte ifrån mig, för det är mitt fel. :)

Du kunde bett mig om en värktablett, jag har över fem i min väska! Du kunde fått.... :( Det e bara att be om det! :D We görls got to stick togethaaah! xD

2009-11-20 @ 20:33:15
Postat av: Astrid

Se där! Det blev en kommentar! Jag måste nog bara vara lite mer tålamodig och inte klicka igen efter fem sekunder! HA! :D

2009-11-20 @ 21:56:56
Postat av: Astrid

2009-11-20 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0