Helgen som varit

Tjolahopp!
Idag slapp vi musiken så jag gick sjungade hem i regnet med "nyduschat" hår efter idrotten.
Tänkte berätta lite om vad som hände i helgen. =)
I fredags köpte jag och mamma min mobil och shoppade lite annat. Jag införskaffade till exempel ett par svarta strumbyxor, väldigt användbart! Har på mig dom nu =) Sen när vi kom hem hade Sofia och Ulla och mormor och morfar kommit och Sofia och jag fick lite sena presenter. Jag fick en jättefin halsduk av dom! Ska ha den imorron. =) På lördagen gick vi på muséum (mormors idé...) på Djurgården och sen fikade vi och åkte hem.
På söndagen var vi uppe tidigt för jag skulle på informationsträff med konfan. I början var man med på en musikgudstjänst, och min förra fröken var med i den. =) Sen fick man lite information om lägret etc. Jag ska gå på ett musikläger, överraskande? Där var bara några jag kände igen, men det blir säkert bra. :P

 

Nu ska jag rota runt efter något ätbart, sen ska jag till pianot

Tja!


Kommentarer
Postat av: nnea

sv: tack!:D japp, de gör vi!:) har du fått ny mobil?:O fett kul!:P

2009-11-16 @ 21:33:24
URL: http://corneliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0