Dagen innan fredag

Hej Torsdag.
Det betyder Mammas pojkar! Haha, det är bara Ellen som förstår mig... <3 Och om det är torsdag idag betyder det att det är fredag imorron och det betyder franskaprov! (ha, långsögt) Jag skaa plugga! Snart. Om en liiten stund. Jag lovar.
Idag hade jag också utvekligssamtal med min mentor Robert (eller Blåbert kan man också säga) och båda mina föräldrar, det är historiskt att båda kom! Iaf, det gick ju bra, inget intressant, bara mm och aa, och mamma som skämmer ut mig. -.-

Skit vad vädret är hemskt föresten! Igår var det ju snö, det är ju mysigt, men idag smälte den på marken och övergick till blött regn, hårda vindar och mörker. Inte kul!

Nej, slut på kallprat.
Tja!



Min älskade Spotify (som jag lyssnar på nu ofc), skärmsläckarbubblor och typ en lång slutartid. Lite coolt. =)

PS. Nu denna Astrid som kommenterade förra inlägget. Vem är du? Det är lite svårt för oss icke-Astridarna att veta vem det är. Haha, skriv något av era tusen smeknamn eller nåt. Bra du ena Astrid som skrev din email till detta inlägg. =) haha ds.


Kommentarer
Postat av: ellen

moma's boy's!! :D

2009-11-05 @ 19:09:33
Postat av: Astrid

Långsökt. :D Blåbärt. Även känd som Roger. :D

2009-11-05 @ 19:12:45
Postat av: knivlisa

Han kände det nog inte tyvärr. hehe. Var många som höll på och bökade runt..

2009-11-05 @ 19:56:22
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Mammars pojkar.. nä snälla nån.



Hellre pardise hotel ;)

2009-11-05 @ 20:27:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0