1:a Advent

Hejsan!
Sorry för att det var tyst i bloggen igår, hann inte. =)

Igår var mamma och jag på nån dansgrej nästan hela dan. Det var skitmånga tejjer, vuxna, så jag var absoult mint där. =) Vi dansade iaf typ house, skitkul! Sen var det nåt styrkepass och det var inte lika kul. Sen på kvällen mumsade mamma och jag på Ben&Jerry igen och såg på Robinsson och Ergon. Jag har läst boken 2 gånger och den var jättebra, så jag tyckte inte filmen riktigt levde upp till mina förväntningar, men den var bra. =)

Idag gick vi upp tidigt (kl 10 haha) och gick till kyrkan för idag är det ju 1:a advent! (man måste ju gå 10 gånger i kyrkan för konfan). Efter det åkte vi ock köpte jukklappar till varandra. Sen när jag vi kom hem gick jag en stund på min förra skolas julmarknad men Astrid och henned kompis. Mycket minnen och mycket spenderanden på lotter med vann två saker. =)

Nu har jag sytt upp banden på min fina klänning jag själv sytt i slöjden (som jag ska ha imorgon). Och nu ska jag absolut skriva på bokrecensionen!

Ups, för mycket text
Bye!


Kommentarer
Postat av: Astrid

När du har så här mycket text borde du lägga in en bild! :D

2009-11-29 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0