Tomater och ringar O

(ha, fattar ni rubriken? Tomater och ringar är ju runda, som ett O! Haha, min dåliga humor...)

Idag är det iaf onsdag, känns lite skumt...
Igår testade jag att äta sallad och tomat (jag tål ju inte det) men det blev ingen reaktion! Mamma sa att nästan alla av mina många allergier kommer växa bort så det är väl det som börjar hända nu! Idag på lunchen tog jag jättemycket sallad och tomater, och åå, det är ju så gott! Jag har alltid känt mig så onyttig när jag aldrig äter grönsaker, förutom gurka då! XD Ha, lite skumt kanske att jag tycker tomat är så gott för er, ni som bara tycker det är tråkigt... XD

Idag var vi som alltid på håltimmen och fönstershoppade. Fast jag shoppade faktiskt lite mer än fönster! (haha) Jag köpte ett fyrpack med ringar! Som jag då har spanat in ganska länge på H&M. Nu tog jag faktiskt en storlek mindre och hoppas innerligt att dom passar!! Ellen och Åland köpte också en var sin ring. =) 

Astrid J har börjat bli lite smått Harry Potter-galen igen och läser om bok 6. Jag tyckte det som en bra ide och har också precis börjat på den! Så nu ska jag dels läsa Harry Potter, dels plugga gärnet till franskaprovet som 
är imorron! Idag hade vi engelskaprovet och det gick ganska bra, tror på bra betyg ;)
(ha, jag smärsade precis en myra med pekfingret, ha mysigt eller hur? XD)

/Tovetott!

Kommentarer
Postat av: astrid

Nej, inte mysit, mysIGT! ;)

2009-05-27 @ 16:01:47
Postat av: smäm

tomater som är så gott. hoppas det vuxit bort helt nu!

2009-05-28 @ 11:21:05
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0