Lördagens tacokväll!

Gud vad mycket jag har att berätta! Fast det orkar jag faktiskt inte. ;) Så i det här inlägget kommer det handla om den braiga igårdagen!

Berättad i bilder då då:



Tre av matmödrarna! Med våra "personaltröjor"! ;)



Vackra färger! Det blev Tacokväll, alla bidrog med mat.



Vi rullade ner för Astrids branta backe! Skitkul! Fast jag fick jättemycket utslag av gräset på benen och armarna, ajaj!



YEAH! Girlpower! Ha, kolla mig: Amputerade ben och halvt  och galet ansikte med hårman, fränt!



Ankorna Tove och Ellen!



Framför Robinsson käka vi chips och jordgubbar doppade i smält choklat! MUUUMS!



Sen gick vi ner till badberget med tortillabröd vi skulle mata fåglarna med. Så fin solnedgång, så mysigt!



Vacker bild på fiskmåsarna som jagade vårat utslängda bröd, eller fiskar kanske...

Ja, det här var då Jossans bilder. Jag säger det så att hon får alla ära för de fina bilderna! XD

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, du har rätt dina ben ser amputerade ut xD

2009-05-31 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0