Hjulafton och majalbjörn =)

God kväll.
Nu kommer ett lite mer seriöst inlägg om hur mig dag har varit.
Imorse cyklade jag till skolan och när jag kom fram hade jag jättemycket astma. 
På biologin fick man tillbaka till provet och facit. Det var intressant att veta vad man hade gjort fel. Sen skulle vi börja med nåt nytt och det var att man skulle ta reda på så mycket fakta som möjligt om ett valfritt djur. Hela dagen har jag gått omkring och tänkt på vilket djur jag ska ha men aldrig hittat på nåt. -.- Fast när vi var i biblioteket kollade jag desperat i en djurbok och då hittade jag "Malajbjörnen"! Det är den minsta av alla björnar och den äter honung! En liten Nalle Puh!

På idrotten var det "Hjulafton"! Då fick man ta med sig allt som gick på hjul! Jag hade då med mig min cykel men struntade i den. Istället svischade jag runt på inlines! Jag testade också på skateboard och enhjuling! Fast mest satt vi och deppade på en tjockmatta eftersom alla grejerna alltid var upptagna... 
Precis när vi hade börjat franskan frågade våran vikarie om vi hellre ville göra massa i läxa hemma istället för att ha lektionen, så vi fick gå!!!! Ha, synd Astrid att du missade chansen, och Astrid Å och Ellen, SUCKERS! Moahaha! Ni var typ den ända grupp som var kvar och hade lektion, eftersom spanjorerna också hade ledigt!!! 
Fast det innebär ju att jag har en heel del att göra ikväll......

såå... Adjö!


Kommentarer
Postat av: Astridiz

hehe, Tove! Jag tror att du blandade ihop mig och Astrid... Astrid J = A2 och Astrid Å = A1... hehe ägd! xD neeh, skojja bara :)Men det första jag sa var sant!

2009-05-15 @ 18:08:01
URL: http://astridiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0