Torsdag

Hej
Vi hade vårt franskaprov idag och det gick väl helt okej faktiskt. Vi hade tränat och förhört varandra hela dagen så...
Och asså vädret nu är ju helt weardat just nu! Imorse var det molnigt och lite duggregn under dagen har det regnat, och nu skiner solen! ??? Men det är bra att det ofta är så vackert väder, som det ska vara!

På lunchen fick jag en liten bit av Astrid Ås päron och käka upp den, för att testa min allergi. Och jag klarade mig bra! Kanske nån antydan till lite svullnad i munnen men... äsch! =)

När datorn snart har laddat upp sig ska jag kolla på Robinsson eftersom jag missade förra veckans. Jag ska också göra klart mig bokrecension ikväll tills imorron.

Nu är jag lite hungrig, måste åtgärdas! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0