Pictures from London

Nu, texten i bilder! Ha 16 styckna! Gud vad svårt det var att välja ut dom! Fast jag ska visa vad jag har köpt mm i några andra inlägg. =) På kameran blev det nog sisådär 300 pics, ops! XD



Inte världens lyxiaste hotell precis. Lutande golv och obekväma sängar, lovely!



En liten bit av området Bayswater. Och Jossan jag såg inte ditt hotell.



En dubbelbuss med H&Mreklam på!



Buckingham Palace, skitmycket folk!



En del av alla vakter i paraden. Vacker musik det där ;)



Big Ben och London Eye i bakgrunden.



På toppen av typ världens största parisehjul!



Vackra men ganska smutsiga Themsen. Fatta vilken utsikt...



Bildbevis! Gott gott!



Picadilly Circus med blinkande reklamskyltar och Gap.



Stort och stekhett lejon! (brände mot benen) Mamma ser lite skum ut...



AAAA my love... Det fanns också en gata i Notting Hill som hette Dawson road... Filmdubbel!



På marknaden, man kunde köpa jättemycket skyltar. Läs dom här, så sköna...



Trängsel och stekhet sol, nice...



Muuuumieeeer!!!! WWooooaaa!!



Asså dom är ju riktiga...


Ja, som sagt, kommer fler bilder sen, jag lovar.
Men nu ska jag käka soppa!
Good Bye!

Kommentarer
Postat av: ASTRIDIZ

Haha, hääärliga skyltar ;)

2009-05-24 @ 20:19:27
URL: http://astridiz.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha, jag skulle vilja ha den där "Money doesn't buy happines, but i does buy everything else." :D

2009-05-25 @ 19:07:27
URL: http://knossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0