Lycka.

När jag inte skriver nåt på bloggen på jättelänge betyder det att jag har roligt, väldigt roligt. Mitt liv styrs och kommer inte att styras över bloggen, tvärtom. Så ni bara vet.

En kort sumering av dagen.
Sovmorgon och direkt när jag stigit upp, tagit på mig bikini och lagt och solat mig brevid Ulla. Solade flera timmar, såå skönt! Sen putsa mamma och jag skor, mina/mammas läderstövlar blev jättefina. Käka lunch som bestod av sockerkaka, knäckebröd, smoothie, kaffe. Träffade A-K, Äströd, Jossan Ellen och åkte ner på stan. Vi köpte stora vita tishörtar, alla utom Jossan som inte ville ha, men övertyga henne till slut. Åkte hem till A-K och målade och skrev Kick-off på tröjorna med olika färger. Cyklade och köpte pizza och käka den på terassen. Hämtade filtar och tjocktröjor och satt kvar i flera timmar och pratade om allt och alla. Ungefär fram till nu då mamma hämtade hem mig.

Lycka.

Ps. Imorron jättetidigt ska jag och mamma åka och titta på när korna släpps ut!! Kommer ta massa bilder! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0