Längtar...

Åh vad jag längtar till fredag! ...Ja, det är imorron!! Ha! Gud vad kul det ska bli då! En riktigt stor, biffig Kick-off! Först, efter skolan, ska vi in till stan och shoppa! Jag har ett riktigt shoppingsug! Det du Jossan! Jag vill spana in Matthew William's kollektion för H&M, om den nu finns kvar, så att säga... Sen ska vi hem till AK och måla klart våra Kick-off-tröjor! Men vi kan inte stanna så jättelänge för Ellen har sin ridning, lite synd... Men hälsa havremopparna från mig! (havremoppe=häst, astrids pappas påhitt =)
Jag får verkligen inte glömma att ta med pengar och kameran!

(nu lyssnar jag på "giftig" med Mange Schmidt, skönt gung!) Yo maneen... hehe =)

Ha det bra alla skitar! <3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Astrids pappas påhitt*

2009-05-14 @ 19:05:25
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en kanonfredag! kram!

2009-05-14 @ 23:59:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0