Hedda 4 år!

Hej
Förlåt att jag inte blogga något igår, det hände så mycket då =)
Igår fyllde min söta lillasyster Hedda fyra år!! Grattis stora fyraåringen!!! Pappa väckte mig typ 7 för att gratta henne. Hon fick bla. Prinsesspärlplattor, en docka, kläder till dockan, två dataspel och ett par rosa solglasögon. Inte mycket blått där inte! =)
Efter en liten stund gick jag och la mig igen och vaknade täppt i näsan runt halv 12, hehe...
Jag tog det lungt tills jag tog tåget till teatern där dansshowen skulle vara. Min grupp skulle föreställa städerskor som först var sura men sen tog av sig sina städkläder och dansade låss till foot-loos! Mina kläder va: ett rött linne med spets (lånat av dansskolan), knallblå leggings, Jossans rosa midjeskärp från Gina, pappas stora vita skjorta och en knut i nacken!
När showen började visste vi inte vilket nummer vi var så vi fick lite panik, men det ordnade sig =) Dansen gick väldigt bra, det blev lyckat =) Sen satt vi längst bak och kollade på alla andra nummer. 
Pappa var den ända som kom och tittade ( lite synd) och han gav mig en gul fin ros. <3

Hemma hade några gäster kommit och vi käkade pasta och köttfärssås, gott gott!!
Sen kollade vi på Robinsson

Det var min lördag, hejdå!

baby_annabel.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0