Håll käften!

Idag har dagen varit bra.
Ifall inte de andra i klassen varit så jäkla pratiga!! Detta ständiga jävla babbel! Nu låter jag säkert som värsta tråkiga kärringen, men om en kompis eller en själv står framför klassen och försöker läsa upp en dikt på engelska ska man för fan hålla käften! Vissa (eller alla) sitter och pratar, skrattar, sjunger och skiter fullständigt var som händer runt om dom!! Jag skulle kunna skrika åt dom att vara tysta men vågar inte, men nån gång ska jag banne mig det...  Av att dom som sitter och pratar gör faktiskt  så att man mår ganska dåligt ibland, mentalt, men ibland kanske också fysiskt! Jag tror jag hörde Jossan säga att hon hade ont i öronen, men det kanske inte berodde på det... men kanske...
Så alla dom som inte tror sig har varit tysta i mer än en minut på en lektion... Käft!  




Ha, det är var ganska skönt att få ur sig... =) Nu ska jag vara glad igen! =)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag tycker att du ska skaffa en sån där tröja Tove!! =D

2009-05-05 @ 15:06:14
Postat av: Ellen

Håller med ! =D Du är min messisas ;-)

2009-05-05 @ 16:09:47
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0