Friidrott

Hejsan!
Igår på pianokonserten gick det ganska bra. Jag spelade fel ganska många gånger men det var en folkvisa jag spelade som ingen har hört så det gjorde inget. ;) Där träffade jag också Cornelia! Det är hon som jag sjunger med. Hon spelade en Twilightlåt som hon bara har hört två gånger typ och bara spelar! Skitmusikalisk... mycket bättre än mig, jag lovar...

Idag hade i bara tre lektioner för sen åkte vi ner till en typ friidrottsarena. Det var tre stationer, längdhopp, springa 60 m och kula. På längd fick jag... 2.70 m tror jag, på 60 m fick jag tiden 10.40 som bäst och på kula (som jag suger på) fick jag typ 4.20 m. Och hela tiden regnade det. Våra väskor blev jätteblöta och vi frös jättemycket. Nice...not... 
Sen på slutet skulle vi springa 800 m. Ellen, Astrid J och jag var sist av alla och i början började jag asgarva! Bara för ingenting, haha! Och sen gick också mitt skosnöre upp och jag skrattade ännu mer, såå typiskt... Jag sprang knappt ett varv, alltså mindre än 400m, ha, lyckat...
Fast med de andra resultaten blev jag ganska nöjd med. =)
När allt var slut gick jag hem i regnet. Min jacka var dyngsur och det var inte så frestande att ta på sig den så jag gick i min hoody och lyssnade på musik. =) 

Nu är jag hemma från den långa promenaden och ska byta om till riktiga kläder. Sen ska jag till pianot för sista gången för den här terminen.

Oj, det blev ett ganska långt inlägg, ha, enjoy! XD
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET!!! AAAAAAAAAH!!!! =D=D=D==D=D==D=D===D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D!!! IIIIIH!!!! JAG ÄR GRYYYYYYYYYYYYM!!

2009-05-18 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0