Fredag

Halloj!
Idag är det fredag, tro det eller ej! Den här veckan har gått riktigt fort! När man kom tillbaka till skolan från den lediga onsdagen kändes det ju som om det var måndag, förvirrande... =)

Shannon och Amelia kom förbi för en stund sen. =) De har sånglektioner hos min granne! Shannon bärde på sin cykel som man inte kunde ta upp stödet på! Hon gjorde ristor med den i våran "mycket värdefulla" asvalt, ha Ame tyckte det va jättehemskt! Hon ska hämta den ikväll med bilen eftersom hon inte kan cykla med stödet nerfält. =)

Jag sitter och dricker glas efter glas med o'boy eftersom vi inte kommer vara hemma på typ två veckor och då måste man ju passa på att äta upp allt i kylskåpet som att det inte blir dåligt... =)
Nu kommer jag vara hos pappa i nästan två veckor, kommer sakna mamma som kommer vara i djungeln i Colombia... Vi kan typ inte ringa till varann heller... men jag överlever... <3


Stor och liten <3

Kommentarer
Postat av: Fantomen

du menar väl stödet, inte styret! mitt styre är prima ;) hehe...

2009-05-08 @ 16:20:45
URL: http://shanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0