Första doppet med mina älsklingar!

Tja
Jag har kanske lite bloggtorka nu. Känner mig också lite efter i bloggvärlden typ. Fast man kan ju inte hänga med hela tiden. =)

Här är några bilder från igår då vi badade! Vi målade också klart våra tröjor.
Look:



Coolingarna! Ha och min (eller pappas) fula stora väska ;) 



Haha



Åh, det var så perfekt väder! I <3 badberget...



Sviiinkallt! Asgarva hela tiden! Men bara såå härligt! Det bästa första-doppet EVER! Ha, jag var i tre gånger ;)



Ha, Astrid the duck och scary ryggradar!



Här är våra tröjor! Alla blev bara såå bra! speciellt min ha! <3

<3 från Tovetott

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Tack. För att det blev lite mer spännande än en kjol som bara hänger rakt ner. Lite mindre casual.

2009-05-31 @ 08:35:12
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: ASTRIDIZ

Fina bilder, kommer alla från knossis.blogg.se? :P ;) undra bara, gansla lika :)



nu ska jag på tennis, ses puuussss <333<33

2009-05-31 @ 12:30:24
URL: http://astridiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR VÄSKAN!!!!!! omg! SÅ SNYGGGG!!!

2009-05-31 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0